Zwroty i reklamacje

ZWROTY i REKLAMACJE

Zdajemy sobie sprawę, że towar zakupiony w sklepie internetowym  nie zawsze może spełniać Państwa oczekiwania, dlatego zgodnie z ustawowym obowiązkiem informujemy, że mają Państwo prawo do odstąpienia od zawartej ze sklepem umowy zgodnie z poniższymi wytycznymi.

UWAGA:

Zwracany bądź reklamowany towar powinien być wysłany wyłącznie na adres:

IN-OUT Michał Wilk

Bocheń 64

99-400 Łowicz

 

PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ

 

Każdemu klientowi, będącemu konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego i korzystającemu ze sklepu internetowego a-kuku.pl przysługuje - na podstawie przepisów prawa - prawo do odstąpienia od zawartej umowy zakupu towaru, bez podania przyczyny, w terminie opisanym poniżej. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy powinno zostać wysłane na adres IN-OUT Michał Wilk, Bocheń 64, 99-400 Łowicz lub mailowo na adres sklep@a-kuku.pl

Zobacz Wzór odstąpienia od umowy poniżej.

 

Termin:

Prawo do odstąpienia przysługuje konsumentowi w nieprzekraczalnym terminie 30 dni, który rozpoczyna się w dniu otrzymania przez konsumenta towaru. Termin uznaje się za dotrzymany, jeżeli przed jego upływem konsument wyśle oświadczenie o odstąpieniu na adres podany powyżej.

 

Zwrot świadczeń:

W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 30 dni. Zakupiony towar należy zwrócić na poniższy adres: IN-OUT Michał Wilk, Bocheń 64, 99-400 Łowicz

Koszty dostarczenia towaru obciążają konsumenta, o ile odstąpienie nie zostało wywołane faktem choćby przejściowej niemożności spełnienia przez sklep a-kuku.pl świadczenia o właściwościach zamówionych przez konsumenta.

 

REKLAMACJA

 

Zawiadomienie o reklamacjach należy składać w formie elektronicznej na adres e-mail sklep@a-kuku.pl lub telefonicznie pod numerem telefonu 46 837 72 80 lub 795 311 096

 

Zgłaszając reklamację należy podać:

imię i nazwisko Klienta, nr zamówienia, nr dowodu zakupu oraz opisać przedmiot reklamacji w następujących punktach:

 

Powód reklamacji

Data stwierdzenia wady

Data zakupu

Żądanie reklamującego

Sprzedawca rozpatrzy zgłoszenie reklamacyjne w ciągu 14 dni od otrzymania niniejszego protokołu reklamacyjnego.

 

Zwracany bądź reklamowany towar powinien być wysłany wyłącznie na adres:

IN-OUT Michał Wilk, Bocheń 64, 99-400 Łowicz. Zwrot należności za zwrócone towary nastąpi w terminie 7 dni od daty otrzymania zwrotu towaru na wskazane przez Klienta konto bankowe.

 

Koszty odesłania towaru ponosi Klient. Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.

 

ZMIANY W ZAMÓWIENIU

 

Możesz wprowadzić zmiany w swoim zamówieniu lub je wycofać, kontaktując się telefonicznie: 795 311 096 lub mailowo sklep(at)a-kuku.pl ze Sklepem. Zmiany mogą zostać uwzględnione tylko do momentu nadania przesyłki przez Sklep.

 

Zamówienie zrealizowane (wysłane) nie może zostać anulowane lub zmodyfikowane.

Jeśli złożyłeś kilka zamówień w krótkim czasie – istnieje możliwość ich połączenia i wysłania w jednej przesyłce, jeśli przesyłki nie zostały już zrealizowane. W celu połączenia zamówień skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo.

 

Wzór oświadczenia

o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość

lub poza lokalem przedsiębiorstwa

 

 

Miejscowość, data

………………………………………

………………………………………

………………………………………

Imię i nazwisko konsumenta(-ów)

Adres konsumenta(-ów)

 

        IN-OUT Michał Wilk

        Bocheń 64

        99-400 Łowicz

        NIP: 834-173-16-77

 

 

OŚWIADCZENIE

O ODSTĄPIENIU OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ

 

Oświadczam, że odstępuję od umowy nr (numer zamówienia) ……………………….. z dnia ............................., zawartej z usługodawcą.


Podstawą prawną odstąpienia jest art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22, poz. 271 z późn. zm.)

Wskazuję, iż oświadczenie składam z zachowaniem terminu określonego w art. 10 w/wym. Ustawy.

Proszę o zwrot gotówki na rachunek bankowy:

Nazwa Banku: ..........................................................................................................

Numer rachunku ......................................................................................................

Nazwa towaru (proszę wypełnić jedynie z sytuacji gdy odstąpienie dotyczy części zamówienia a nie jego całości)…………………………………………………………………………………………………………

 

 

……………………………………

Podpis konsumenta(-ów)

 

 

 

(*) Niepotrzebne skreślić

1    podać, jeżeli umowa dotyczyła świadczenia usług

2    podać, jeżeli umowa dotyczyła zakupu towaru

 

Oczywiście mogą Państwo skorzystać z innych szablonów dostępnych na stronach UOKiK

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl